Det kan du forvente af kurset

Dette kurset giver dig indblik i Canvas billedbibliotek, der gør det nemt at integrere visuelt indhold, mens samarbejdsmuligheder i realtid gør det lettere at arbejde i teams, uanset hvor man befinder sig. Brugen af Canva kan gøre det nemmere at skabe materiale med professionelt udseende, selv for dem uden dybdegående designkompetencer og kan være en central del af dine best practices for at opnå personlig effektivitet og designmæssig succes.

  • Anvende de mest nyttige funktioner

  • Tilføje de mest nødvendige apps

  • Producere færdige designs

Vores kurser rates 4,3 ud af 5 af vores brugere

Indhold i kurset

    1. Velkommen til

    2. 1.1 Introduktion og informationer

    3. 1.2 Hvad er Canva?

    4. 2.1 Registrering og Dashboard Oversigt

    5. 3.1 Gennemgang af "Forside" i Canva

    6. 3.2 Invitering og Samarbejde

    7. 4.1 Gennemgang af “Projekter”

    8. 4.2 Brug af mappesystem

    9. 5.1 Introduktion til "Skabeloner"

    10. 5.2 Opret et design med skabeloner

    11. 6.1 Tilføjelse af elementer, grafik og tekst

    12. 6.2 Upload billeder, rediger dem og tegn

    13. 6.3 Få inspiration af apps til at redigere dit design

    14. 6.4 Deling og Eksport af Designs

    15. 7.1 Grundlæggende videoredigering

    16. 8.1 Gennemgang af AI-funktioner og anvendelse

    17. 8.2 Anvend Mockup designs

    18. 9.1 Oprettelse af website hostet af Canva

    19. 10. Afrunding

    20. Evalueringsspørgsmål

    21. Deltag i et af vores Live Webinars

  • 1 time med videoindhold

Underviserprofil
Emil Cronval

Emil Cronval elsker at formidle viden inden for marketing, adfærd og iværksætteri. Han er uddannet markedsføringsøkonom og har arbejdet med iværksætteri i over 4 år, hvor han har siddet med ansvaret for økonomi, marketing, website og kommercielle initiativer samt administration. Emil har over de sidste 4 år stiftet to virksomheder og overtaget driften af en tredje. Udover iværksætteri har han også arbejdet hos en stor ERP-leverandør, hvor han har understøttet opbygningen af deres marketingafdeling.
Mads Friis om imposter syndrom